Inicio Nosotros Búsquedas
Buscar en nuestra Base de Datos:     
Título: =Software Process in the Classroom: The Capstone Project Experience
Sólo un registro cumplió la condición especificada en la base de información BIBCYT.
Publicación seriada
Referencias AnalíticasReferencias Analíticas
Autor: Umphress, David ; Hendrix, T. Dean ; Cross, James H.
Título: Software Process in the Classroom: The Capstone Project Experience
Páginas/Colación: pp. 78-85
IEEE Software Vol. 19, no. 5 Sept/Oct 2002
Información de existenciaInformación de existencia

Resumen
A process-oriented perspective on large student projects guides students in integrating end-to-end lifecycle skills and provides consistency of experience among projects

A process-oriented perspective on large student projects guides students in integrating end-to-end lifecycle skills and provides consistency of experience among projects. After conducting 49 capstone projects, the authors learned that they must cultivate a process culture; that agile processes provide a bridge from ad hoc course programming assignments to organized project work; process requires a suitable infrastructure of tools and process expertise and they should be written to focus learning.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

UCLA - Biblioteca de Ciencias y Tecnologia Felix Morales Bueno

Generados por el servidor 'bibcyt.ucla.edu.ve' (3.144.251.72)
Adaptive Server Anywhere (07.00.0000)
ODBC
Sesión="" Sesión anterior=""
ejecutando Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 ** * *
3.144.251.72 (NTM) bajo el ambiente Apache/2.2.4 (Win32) PHP/5.2.2.
usando una conexión ODBC (RowCount) al manejador de bases de datos..
Versión de la base de información BIBCYT: 7.0.0 (con listas invertidas [2.0])

Cliente: 3.144.251.72
Salida con Javascript


** Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 *