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Título: =Telcordia Technologies: The Journey to High Maturity
Sólo un registro cumplió la condición especificada en la base de información BIBCYT.
Publicación seriada
Referencias AnalíticasReferencias Analíticas
Autor: Pitterman , Bill
Título: Telcordia Technologies: The Journey to High Maturity
Páginas/Colación: pp. 89-96
Url: Ir a http://doi.ieeecomputersociety.org/10.1109/52.854074http://doi.ieeecomputersociety.org/10.1109/52.854074
IEEE Software Vol. 17, no. 4 May/June 2000
Información de existenciaInformación de existencia

Palabras Claves: Palabras: CMM CMM, Palabras: CULTURE CULTURE, Palabras: CUSTOMER SATISFACTION CUSTOMER SATISFACTION

Resumen
RESUMEN

RESUMEN

 

How does a large, multifaceted company change its culture from one where quality and customer satisfaction were an afterthought to one where these elements became the driving force behind its main software development business, achieving both ISO 9001 registration and a CMM Level 5 rating in the process? Telcordia Technologies instituted these institution-wide changes over five years.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

UCLA - Biblioteca de Ciencias y Tecnologia Felix Morales Bueno

Generados por el servidor 'bibcyt.ucla.edu.ve' (3.147.104.120)
Adaptive Server Anywhere (07.00.0000)
ODBC
Sesión="" Sesión anterior=""
ejecutando Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 ** * *
3.147.104.120 (NTM) bajo el ambiente Apache/2.2.4 (Win32) PHP/5.2.2.
usando una conexión ODBC (RowCount) al manejador de bases de datos..
Versión de la base de información BIBCYT: 7.0.0 (con listas invertidas [2.0])

Cliente: 3.147.104.120
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** Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 *