Inicio Nosotros Búsquedas
Buscar en nuestra Base de Datos:     
Autor: =Chen, Kuan-Ta
Sólo un registro cumplió la condición especificada en la base de información BIBCYT.
Publicación seriada
Referencias AnalíticasReferencias Analíticas
Autor: Chen, Kuan-Ta ktchen@iis.sinica.edu.tw
Oprima aquí para enviar un correo electrónico a esta dirección ; Huang, Polly ; Lei, Chin-Laung lei@cc.ee.ntu.edu.tw
Oprima aquí para enviar un correo electrónico a esta dirección
Título: HOW SENSITIVE ARE ONLINE GAMERS TO NETWORK QUALITY
Páginas/Colación: pp.34-38
Communications of the ACM Vol. 49, no. 11 November 2006
Información de existenciaInformación de existencia

Resumen
The article focuses on how online computer game players respond to poor computer network connections

The article focuses on how online computer game players respond to poor computer network connections. According to the article, slow Internet connections and long delays, called high "ping times" and "lags" are frequently complained about by game players. However, online computer games continue to be popular; the article studies whether computer game users quit playing games sooner than they would have had the network connection been better. The authors found evidence that the length of time that players stayed online was related to perceived network quality. The design of individual games can be a factor in the perception of the network quality.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

UCLA - Biblioteca de Ciencias y Tecnologia Felix Morales Bueno

Generados por el servidor 'bibcyt.ucla.edu.ve' (3.146.105.194)
Adaptive Server Anywhere (07.00.0000)
ODBC
Sesión="" Sesión anterior=""
ejecutando Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 ** * *
3.146.105.194 (NTM) bajo el ambiente Apache/2.2.4 (Win32) PHP/5.2.2.
usando una conexión ODBC (RowCount) al manejador de bases de datos..
Versión de la base de información BIBCYT: 7.0.0 (con listas invertidas [2.0])

Cliente: 3.146.105.194
Salida con Javascript


** Back-end Alejandría BE 7.0.7b0 *